Nowy sezon – historyczny sezon w Fortuna 1 Liga przyszedł szybciej niż ktokolwiek mógł się spodziewać. Za nami pierwszy mecz z Kielecką Koroną, w którym nasza drużyna wystąpiła w jubileuszowych koszulkach.
Na pewno nie uszedł Waszym oczom fakt, że na koszulkach poza brandingiem wynikającym z Fortuna 1 Ligi nie zostało umieszczone żadnego logo sponsora Klubu – to celowe i świadome zagranie Włodarzy naszego Klubu.
– Tą pustką pragniemy zwrócić uwagę na fakt dostępności miejsc reklamowych na naszych koszulkach, dla wszystkich firm i podmiotów, które chciały by się zareklamować i pokazać i na arenie ogólnokrajowej. – mówi Prezes Klubu Artur Szymczyk.
30% Kibiców Fortuna 1 Ligi to kobiety, a znaczna większość Kibiców posiada średnie lub wyższe wykształcenie i mieści się w przedziale 25-44 lata. Wśród planów zakupowych Kibiców, kluczową rolę odrywają podróże/wakacje, remont domu i mieszkania, zakup samochodu i sprzętu RTV czy komputerowego. W ciągu każdego weekendu łącznie ponad 7 mln Kibiców śledzi zmagania na boiskach Fortuna 1 Ligi, na stadionach, przed telewizorami i na nośnikach mobilnych. Średnia oglądalność każdego meczu to 69 tys. osób.
Loża Biznesowa Skra Business Lounge zrzesza blisko 100 podmiotów z Częstochowy i okolic, którzy współpracując ze sobą rozwijają swoje biznesy.
Osoby zainteresowane przystąpieniem do Loży oraz wykorzystaniem potencjału marketingowego Ligi zapraszamy do kontaktu z Marcinem Kotem +48 794 373 386.
Warto zaznaczyć, że Klub prowadzi również drużynę Kobiet na szczeblu 1 ligi kobiet oraz drużynę rezerw na szczeblu okręgowym, zatem nośników reklamowych na pewno nie brakuje.